Lammers & Wellink Assurantiën-Hypotheken

Niet de producten, maar de situatie en wensen van de klant staan bij Lammers & Wellink voorop. Het allround assurantie- en hypotheekkantoor bedient met een breed assortiment aan diensten zowel de particuliere als zakelijke markt optimaal. Rob Wellink beschikt als eigenaar over een team van zeven deskundige, gespecialiseerde medewerkers. Zij zijn dagelijks in touw om het beste advies te geven aan zelfstandig ondernemers, particulieren en grotere bedrijven in voornamelijk Winterswijk en omliggende plaatsen. “Klanten kunnen bij ons terecht van een bromfiets- en overlijdensverzekering tot een compleet verzekeringspakket voor een onderneming, een hypotheek en pensioen”, legt Rob uit. “We werken met veel maatschappijen en grote geldverstrekkers. Als gerenommeerd tussenpersoon krijgen we dat bovendien voor elkaar voor hele aantrekkelijke tarieven.”

Persoonlijk contact
Rob en zijn medewerkers…

Niet de producten, maar de situatie en wensen van de klant staan bij Lammers & Wellink voorop. Het allround assurantie- en hypotheekkantoor bedient met een breed assortiment aan diensten zowel de particuliere als zakelijke markt optimaal. Rob Wellink beschikt als eigenaar over een team van zeven deskundige, gespecialiseerde medewerkers. Zij zijn dagelijks in touw om het beste advies te geven aan zelfstandig ondernemers, particulieren en grotere bedrijven in voornamelijk Winterswijk en omliggende plaatsen. “Klanten kunnen bij ons terecht van een bromfiets- en overlijdensverzekering tot een compleet verzekeringspakket voor een onderneming, een hypotheek en pensioen”, legt Rob uit. “We werken met veel maatschappijen en grote geldverstrekkers. Als gerenommeerd tussenpersoon krijgen we dat bovendien voor elkaar voor hele aantrekkelijke tarieven.”

Persoonlijk contact
Rob en zijn medewerkers houden van het vak. Van de variatie, de dynamiek, klanten helpen en het persoonlijke contact. “In het klantcontact gaat het om vertrouwen, dat je moet verdienen. “Ons advies is afgestemd op persoonlijke advisering; situatie, risico’s en wensen van de klant”, motiveert Rob. “We onderscheiden ons met onze werkwijze nadrukkelijk in de branche. Als er iets is, kunnen onze relaties altijd bellen, langskomen of wij gaan naar de mensen toe. We nemen de tijd voor hen. Niet alleen tijdens kantooruren, ook daarnaast en zeker voor noodgevallen.”

Tot het gaatje
Dat klanten de werkwijze van Lammers & Wellink waarderen, blijkt wel uit het feit dat veel relaties van het eerste uur nog steeds klant bij het kantoor zijn. Ook Rob merkt het vrijwel dagelijks aan de reacties. “We horen geregeld dat we klanten een goede uitleg geven en dat ze zich thuis voelen bij ons. En als er wat speelt bij schade, bemiddelen we regelmatig. Ik heb al eens tegenover een verzekeringsmaatschappij in de rechtbank gezeten om een kwestie voor een klant op te lossen. Dat ging om veel geld. De polisvoorwaarden zijn zelfs aangepast nadien. We zijn enorm betrokken!”

Locatie